مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۱۵۰ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود فایل

فایل پاورپوینت استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات) می باشد. این فایل شامل 18 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

پاورپوینت اصول بهداشت و بازرسی گوشت در کشتارگاه طیور

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت اصول بهداشت و بازرسی گوشت در کشتارگاه طیور می باشد. این فایل شامل 123 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

 فایل پاورپوینت مارکرهای مولکولی (نشانگرها)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت مارکرهای مولکولی (نشانگرها می باشد. این فایل شامل 12 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

 دانلود پاورپوینت اثر پروبیوتیک بر سن از شیرگیری بره

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت اثر پروبیوتیک بر سن از شیرگیری بره می باشد. این فایل شامل 31 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

پاورپوینت پیشگیری، کنترل و درمان ادم (خیز) پستان در گاوهای شیری

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت پیشگیری، کنترل و درمان ادم (خیز) پستان در گاوهای شیری می باشد. این فایل شامل 14 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع نرخ بیکاری، صادرات نفتی و صادرات غیر نفتی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت با موضوع نرخ بیکاری، صادرات نفتی و صادرات غیر نفتی می باشد. این فایل شامل 36 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل پاورپوینت بررسی اقتصاد مغان (گوجه فرنگی)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت  بررسی اقتصاد مغان (گوجه فرنگی)می باشد. این فایل شامل 15 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل پاورپوینت تحلیل روستای سینک

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت تحلیل روستای سینک می باشد. این فایل شامل 53 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل پاورپوینت نظریه های مکان یابی؛ رنر، وبر، کریستالر

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت نظریه های مکان یابی؛ رنر، وبر، کریستالر می باشد. این فایل شامل 11 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

پاورپوینت کلوئیدهای خاک و نقش آن در فرسایش

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کلوئیدهای خاک و نقش آن در فرسایش می باشد. این فایل شامل 12 اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است.