مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۲۵۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود فایل

دانلود جزوه آشنایی با انواع واکسن ها و جدول واکسیناسیون کشور ایران

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آشنایی با انواع واکسن ها و جدول واکسیناسیون کشور ایران می باشد. این فایل شامل 9 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود فایل pdf پاورپوینت جزوه غرق شدگی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه مرکز اورژانش تهران می باشد. این فایل شامل 58 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده  به صورت اسلاید می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه کلیات و مقدمات روانپزشکی دکتر شریفی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه کلیات و مقدمات روانپزشکی دکتر شریفی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. این فایل شامل 8 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه زیست شناسی بدن انسان مبحث دستگاه عصبی (جزوه کنکوری)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه زیست شناسی بدن انسان مبحث دستگاه عصبی (جزوه کنکوری) می باشد. این فایل شامل 47 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه سقط جنین دکتر کیارش آرامش 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه سقط جنین دکتر کیارش آرامش مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی می باشد. این فایل شامل 10 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه رازداری از دیدگاه اخلاق پزشکی دکتر حمید عمادی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه رازداری از دیدگاه اخلاق پزشکی دکتر حمید عمادی می باشد. این فایل شامل 18 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه اصول اخلاق پزشکی و الگوی تحلیل موارد اخلاق بالینی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه اصول اخلاق پزشکی و الگوی تحلیل موارد اخلاق بالینی می باشد. این فایل شامل 15 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه تعارض منافع در طب کتاب پزشک و ملاحظات اخلاقی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه تعارض منافع در طب کتاب پزشک و ملاحظات اخلاقی مولف: دکتر باقر لاریجانی دانشگاه علوم پزشکی تھران به صورت اسلاید می باشد. این فایل شامل 50 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه تعهد حرفه ای پزشکی ( قرارداد حرفه پزشکی با جامعه) 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه تعهد حرفه ای پزشکی ( قرارداد حرفه پزشکی با جامعه) دانشگاه علوم پزشکی تھران به صورت اسلاید می باشد. این فایل شامل 50 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود اسلاید های جزوه خطای پزشکی دکتر فخرالدین تقدسی نژاد

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه خطای پزشکی دکتر فخرالدین تقدسی نژاد متخصص پزشکی قانونی و مسمومیتها دانشگاه علوم پزشکی تھران به صورت اسلاید می باشد. این فایل شامل 59 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.