مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۱۰۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت فایل

دانلود فرمول نامه فیزیک 1و 2و 3 تمام فرمولهای مورد نیاز کنکور سراسری آزاد و پیام نور

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر فرمول نامه فیزیک 1و 2و 3 تمام فرمولهای مورد نیاز کنکور سراسری ودانشگاه آزاد و پیام نور شامل 14صفحه جزوه که خلاصه و مختصر و بسیار سودمند بوده و درقالب فرمت pdf رای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت نقش و کاربرد بیوتکنو لوژی درگیاهان داروئی ppt

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت نقش و کاربرد بیوتکنو لوژی درگیاهان داروئی  شامل 30 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت ترویج و آموزش کشاورزی (کشت و کار گلهای نشایی) ppt

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت ترویج و آموزش کشاورزی (کشت و کار گلهای نشایی) شامل 60 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت معماری پایدار روستای ویونا

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت معماری پایدار روستای ویونا شامل 30 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه ppt

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه  بر اساس کتاب : دکتر لطف الله فروزنده و افتخار السادات نوابی نژاد انتشارات : پیام نور شامل 36اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت روش‌های تشخیص هویت بیومتریک

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت روش‌های تشخیص هویت بیومتریک شامل44 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت تحقیق درباره کریستوفر الکساندر

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت تحقیق درباره کریستوفر الکساندر شامل 39 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود فایل پاورپوینت نفت خام

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت نفت خام شامل 38 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود فایل پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری شامل 68 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت طراحی معماری 4( نمونه های مشابه هتل) ppt

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت طراحی معماری 4 موضوع: نمونه های مشابه هتل شامل 49 اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.