مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۱۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه غلات و دیم کاری pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه غلات و دیم کاری می باشد. این فایل شامل 133 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه مهندسی سطح پیشرفته دکترفراشیانی pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه مهندسی سطح پیشرفته دکتر فراشیانی می باشد. این فایل شامل 318 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه آموزشی تکنولوژی جراحی های مختلف pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آموزشی تکنولوژی جراحی های مختلف می باشد. این فایل شامل 318 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه تستهای آزمایشگاهی کلیوی pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه تستهای آزمایشگاهی کلیوی می باشد. این فایل شامل 32 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه اصلاحات قانون مجازات احمد غفوری pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه اصلاحات قانون مجازات قانون کاهش مجازات حبس تعزیری به همراه نکات مربوط به مواد احمد غفوری می باشد. این فایل شامل 28 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود فایل pdf جزوه ایمونولوژی مرتضایی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه ایمونولوژی مرتضایی می باشد. این فایل شامل 40 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه اطلاعات مقدماتی و پایه حسابداری pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf پاورپوینت جزوه اطلاعات مقدماتی و پایه حسابداری می باشد. این فایل شامل 19 صفحه جزوه اسلایدوار بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

 

دانلود فایل

جزوه آزمایشگاه بیوتکنولوژی میکروبی (تخمیر فرمانتاسیون) pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf پاورپوینت جزوه آزمایشگاه بیوتکنولوژی میکروبی (تخمیر فرمانتاسیون) فرمانتور و کاربردهای آن برای تولید در مقیاس بالا می باشد. این فایل شامل 27 صفحه جزوه اسلایدوار بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل pdf سوالات رشد و تکامل و یادگیری حرکتی ( 196 تست+پاسخنامه تشریحی)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf سوالات رشد و تکامل و یادگیری حرکتی ( 196 تست+پاسخنامه تشریحی) استخدامی تربیت بدنی ها می باشد. این فایل شامل 50 صفحه  نمونه سوال بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل جزوه مخابرات استاد صافی pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه مخابرات استاد صافی می باشد. این فایل شامل 131 صفحه و 5 فصل جزوه دست نویس بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.