مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۱۲۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود فایل

دانلود جزوه درس هیدرولوژی مهندسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه درس هیدرولوژی مهندسی باشد. این فایل شامل 143 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه حقوق تجارت سید ابوالحسن باقری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه حقوق تجارت سید ابوالحسن باقری باشد. این فایل شامل 64 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود مقاله فناوری نانو و طب نوین (کاربردهای فناوری نانو در پزشکی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf مقاله فناوری نانو و طب نوین (کاربردهای فناوری نانو در پزشکی) باشد. این فایل شامل 11 صفحه مقاله بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه اصول و فنون مشاوره

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه اصول و فنون مشاوره باشد. این فایل شامل 35 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود مقاله مروری آشنایی با سندرم کمپارتمان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf مقاله مروری آشنایی با سندرم کمپارتمان باشد. این فایل شامل 5 صفحه مقاله بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه راهنمای ساده و کاربردی فرمولاسیون داروهای ترکیبی در داروخانه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه راهنمای ساده و کاربردی فرمولاسیون داروهای ترکیبی در داروخانه باشد. این فایل شامل 28 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل جزوه آشنایی با تجهیزات پزشکی بخش فیزیوتراپی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه آشنایی با تجهیزات پزشکی بخش فیزیوتراپی باشد. این فایل شامل 44 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین (فصل اول و فصل دوم و فصل سوم و قسمتی از فصل ششم و فصل هفتم) باشد. این فایل شامل 37 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود سوالات آزمون های تمرینی پرانترنی 95 (چشم ،فارماکولوژی، اپیدمی و اخلاق پزشکی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf سوالات آزمون های تمرینی پرانترنی 95 (چشم ،فارماکولوژی، اپیدمی و اخلاق پزشکی) باشد. این فایل شامل 45 صفحه سوال بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه درس طراحی معماری پیام نور مدرس استاد قاضی زاهدی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه درس طراحی معماری دانشگاه پیام نور گروه عمران مدرس استاد قاضی زاهدی باشد. این فایل شامل 177 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.