مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۲۰۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود فایل

خلاصه کتاب مدیریت مالی 1 تالیف دکتر مهدی تقوی

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf خلاصه کتاب مدیریت مالی (1) تالیف دکتر مهدی تقوی دانشگاه پیام نور می باشد. این فایل شامل 94 صفحه جزوه  بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود خلاصه کتاب سیر اندیشه سیاسی در غرب (الف) سعید صادقی

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf اسلایدهای خلاصه کتاب سیر اندیشه سیاسی در غرب (الف) مولف : سعید صادقی دانشگاه پیام نور می باشد. این فایل شامل 295 صفحه جزوه  بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه تاریخ تحولات سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی ایران از ورود اسلام تا پایان حکومت علویان طبرستان

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf اسلایدهای جزوه تاریخ تحولات سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی ایران از ورود اسلام تا پایان حکومت علویان طبرستان می باشد. این فایل شامل 167 صفحه جزوه  بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه نکات مهم و کلیدی درس مالیه عمومی بر اساس کتاب رنجبری و بادامچی pdf

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه نکات مهم و کلیدی درس مالیه عمومی بر اساس کتاب رنجبری و بادامچی ویژه دانشجویان پیام نور می باشد. این فایل شامل 46 صفحه جزوه  بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل جزوه آسیب شناسی روانی 2 دکتر وارسته pdf

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آسیب شناسی روانی 2 دکتر وارسته رشته روان شناسی بالینی می باشد. این فایل شامل 48 صفحه جزوه  بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

 فایل pdf جزوه خواص فیزیکی 1

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه  جزوه خواص فیزیکی (1) می باشد. این فایل شامل 75 صفحه جزوه به صورت دست نویس خوش خط وخوانا بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه خلاصۀ روانپزشکی کاپلان و سادوک بر اساس 5-DSM جلداول فصل سوم مغز و رفتار

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه خلاصۀ روانپزشکی کاپلان و سادوک بر اساس 5-DSM جلداول فصل سوم مغز و رفتار می باشد. این فایل شامل 52 صفحه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

 جزوه ماشین آلات ساختمانی و را ه سازی استاد مرتضوی

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه ماشین آلات ساختمانی و را ه سازی مدرس: سید امیررضا مرتضوی می باشد. این فایل شامل 65 صفحه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه خلاصه مباحث و نکات تحقیق در عملیات 1

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه خلاصه مباحث و نکات تحقیق در عملیات 1 می باشد. این فایل شامل 93 صفحه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

جزوه آشنایی با معماری اسلامی ایرانی – پیرینا pdf

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آشنایی با معماری اسلامی ایرانی – پیرینا می باشد. این فایل شامل 26 صفحه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.