مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۱۷۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود فایل

 فایل ppt مسجد شیخ زاید، مسجدی باشکوه در کنار برجهای امارات

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت مسجد شیخ زاید، مسجدی در کنار برجهای امارات می باشد. این فایل شامل 31 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی می باشد. این فایل شامل 22 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

ppt عناصر جزئیات ساختمان مصالح بتن ،نحوه ساخت و انواع آن

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت عناصر جزئیات ساختمان مصالح بتن ،نحوه ساخت و انواع آن می باشد. این فایل شامل 70 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل پاورپوینت اصول و روش های کار تیمی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت اصول و روش های کار تیمی می باشد. این فایل شامل 25 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

 دانلود پاورپوینت زایمان، وضع حمل و نفاس 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت زایمان، وضع حمل و نفاس  می باشد. این فایل شامل 94 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل پاورپوینت پروژه ابزارالات ساختمانی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت پروژه ابزارالات ساختمانی می باشد. این فایل شامل 27 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

پاورپوینت عقب ماندگی ذهنی و روشهای درمان

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت عقب ماندگی ذهنی و روشهای درمان می باشد. این فایل شامل 35 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

ppt اختلالات اضطرابی و مراقبتهای پرستاری

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت اختلالات اضطرابی و مراقبتهای پرستاری می باشد. این فایل شامل 35 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز می باشد. این فایل شامل 84 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل پاورپوینت اعتیاد در بارداری

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت اعتیاد در بارداری می باشد. این فایل شامل 24 اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.