مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

جامع ترینو معتبرترین سایت علمی

انواع کتاب های علمی و دانشگاهی درسی و جزوات درسی دانشگاهی پاورپوینت,خلاصه کتاب,تحقیق, مقاله,پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی ,طرح تفصیلی و ......برای تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی,راهنمایی, متوسطه و دانشگاهی (کارشناس تا دکتری)

۲۰۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود فایل

 فایل پاورپوینت آلودگی محیط زیست ppt

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت آلودگی محیط زیست می باشد. این فایل شامل 35 اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

فایل ppt دستورالعمل برقراری تماس پوست با پوست مادر و نوزاد 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت دستورالعمل برقراری تماس پوست با پوست مادر و نوزاد و شروع تغذیه با شیر مادر در ساعت اول تولد می باشد. این فایل شامل 61 اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

پاورپوینت کتاب ریاضیات نهم مبحث اتحادها ppt

 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کتاب ریاضیات نهم مبحث اتحادها  می باشد. این فایل شامل 31 اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

ppt پاورپوینت کارگاه وکسلر (آشنایی،اجرا،تفسیر و کاربرد هوش وکسلر)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کارگاه وکسلر (آشنایی،اجرا،تفسیر و کاربرد هوش وکسلر) می باشد. این فایل شامل 72 اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه قانون وکالت مصوب 1315

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه قانون وکالت مصوب 1315 می باشد. این فایل شامل مجموعا 15 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه کمک حافظه آیین دادرسی کیفری دکتر عظیم زاده

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه کمک حافظه آیین دادرسی کیفری دکتر عظیم زاده به همراه  فهرست مواد اصلاحی، مطابق طرح اصلاح ق.آ.د.ک مصوب 1394/3/24 دوراندیشان می باشد. این فایل شامل مجموعا 112 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

اسلایدهای خلاصه کتاب حسابرسی ( 2) رشته حسابداری تألیف پرویز گلستانی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf پاورپوینت خلاصه کتاب حسابرسی ( 2) رشته حسابداری تألیف پرویز گلستانی و امیر علی خان خلیلی می باشد. این فایل شامل مجموعا 310 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

دانلود جزوه حقوق مدنی مبحث اقاله pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه حقوق مدنی مبحث اقاله می باشد. این فایل شامل مجموعا 21 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل

pdf راهنمای بالینی تزریق خون منظم در بیماران مبتلا به تالاسمی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه راهنمای بالینی تزریق خون منظم در بیماران مبتلا به تالاسمی تالیف دکتر پیمان عشقی و دکتر ثمین علوی می باشد. این فایل شامل مجموعا 15 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 

دانلود فایل

جزوه آزمایشگاه بیو شیمی پزشکی دکتر فلاح pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آزمایشگاه بیو شیمی پزشکی دکتر فلاح می باشد. این فایل شامل مجموعا 51 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.